JELENTKEZZ HAMAROSAN INDULÓ KÉPZÉSÜNKRE

Online Marketing Tanfolyam

Következő induló tanfolyamunk: 2018. november 6.
Vendégelőadóink a Google, Maileon és a BioTechUSA vezető szakemberei akik 1-1 case studyval tamásztják alá az online marketing hatékonyságát.

Nem az a kérdés, hogy van-e weboldalad, hanem hogy megfelelően tudod a fogyasztóidat oda csalogatni és ott is tartani. Az online marketing nem ördögtől való tudomány csupán szükséged van 46 órára, hogy elvégezhesd az online marketing képzésünket és megtanulhatod a következőket. Ismerd meg a Google Ads (korábban Adwords) felületét és lehetőségeit legyen szó keresőmarketingről vagy YouTube hirdetésekről. Mérd hatékonyan kampányaid a Google Analytics-el. Tudd meg, hogy milyen egy jól SEO-zott weboldal és mitől lesz az.  Építs közösséget és hirdess úgy a Facebokon mint a profik.

Következő online marketing képzésünk:
2018. november 6.
Kurzusunk 13-15 fős csoportokban zajlik, keddenként és péntekenként, 17:00 – 20:30-ig.
Kérdésed van?

Hívj minket és segítünk!

Képzésünk elvégzésével megtanulod, hogyan szerezz új látogatókat weboldaladra és hogyan érj el minél több konverziót. Legyen szó értékesítésről vagy lead gyűjtésről mindkettőt meg fogod tanulni a tanfolyam végére. Olyan szakemberektől tanulhatsz, akik gyakorlati alapokon mutatják be neked, hogyan legyél sikeresebb vállalkozó vagy akár kezdhess új karriert az online marketing szakmában.

Végzett tanulóink lehetőséget kapnak a Present Academy partnereinél való elhelyezkedésre is!

Miről szól az online marketing képzésünk?

Képzésünk elvégzésével megtanulod, hogy milyen online marketing eszközöket vannak és azokat hogyan használd, hogy az ekereskedelemben illetve az online marketing stratégia tervezésben sikeres lehess.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátíthatod el:

  • Online marketing eszközök erősségek- gyengeségek
  • Célcsoportok szerepe a tervezésben

Valamint az alábbi kompetenciákat:

  • Online marketing stratégiai tervezés alapjai

Modul óraszáma

6 óra, amelyből

  • Elmélet: 3 óra
  • Gyakorlat: 3 óra

Modul célja:

A modul sikeres elvégzésével megtanulod a webergonómiai alapokat, ellenőrzési – és mérési eszközöket, valamint azt, hogyan építs fel egy weboldalt

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátíthatod el:

  • Weboldalak típusai, applikációk, elterjedt nyílt forráskódú rendszerek
  • Webergónómiai alapok, szabályok (usability)
  • Mérőeszközök (Hotjar, stb.) megismerése és használata

Valamint az alábbi kompetenciákat:

  • Keresőmarketing szempontok alapján hatékony weboldal és a hirdetési csatorna kiépítése

Modul óraszáma

3 óra, amelyből

  • Elmélet: 3 óra

Modul célja:

A modul sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri a keresőmarketing működését, eszközeit beleértve a honlap optimalizálás, a kereső reklámok és a link marketing alapjait.

Modul tartalma

A modul során belemegyunk a SEO marketing világába, de pontosan mibe is?

  • Weboldalak tartalmi és a keresőoptimalizálása
  • Versenytárs oldalak elemzése
  • Fizetett keresőmarketing eszközök (Google Ads,) használata, marketing kampányok létrehozása
  • Linképítés
  • Remarketing alapok

Valamint az alábbi kompetenciákat:

  • Keresőmarketing szempontok alapján hatékony weboldal és a hirdetési csatorna kiépítése

Modul óraszáma

12 óra, amelyből

  • Elmélet: 6 óra
  • Gyakorlat: 6 óra

Modul célja:

A modul sikeres elvégzésével betekintést nyerhetsz az online világ analitikai és mérési eszközeinek használatába. Megtanulod mérni és optimalizálni kampányaid és weboldalaid.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátíthatod el:

  • A Google Analytics eszközrendszerének megismerése
  • Search Console használata

Valamint az alábbi kompetenciákat:

  • A weboldalak és applikációk teljesítményének folyamatos értékelése, javaslattétel a teljesítmény fokozására

Modul óraszáma

6 óra, amelyből

  • Elmélet: 3 óra
  • Gyakorlat: 3 óra

Modul célja:

Megmutatjuk, hogyan kommunikálj a közösségi média csatornákon(Facebook, YouTube és Instagram) és miként tudsz sikeres hirdetési kampányokat futtatni azokon.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátíthatod el:

  • A Facebook használatának és hirdetési rendszere, kampányok készítése
  • A YouTube használatának és hirdetési rendszere, kampányok készítése
  • LinkedIN, Tumblr, Instagram, Twitter használatának alapjai
  • Képek, filmek készítésének eszközei, alapok.

Valamint az alábbi kompetenciákat:

  • A közösségi média használatával márkaépítés és eladások ösztönzése

Modul óraszáma

12 óra, amelyből

  • Elmélet: 6 óra
  • Gyakorlat: 6 óra

Modul célja:

Az eDM marketing lehetőségeket biztosan használtad már, mi azonban megmutatjuk, hogy képes legyél hatékonyan használni azokat. Mi az automatizáció és milyen eszközöket vezess be vállalkozásodban.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátíthatod el:

  • Marketing levelező rendszerek megismerése, egy rendszer részlete bemutatása
  • A kapcsolatmarketing legutolsó trendjei
  • Online kérdőívek használata

Valamint az alábbi kompetenciákat:

  • Hírlevelek létrehozása
  • Automatizált kampányok létrehozása

Modul óraszáma

3 óra, amelyből

  • Elmélet: 2 óra

Gyakorlat: 1 óra

Modul célja:

Milyen a logód? Mit mond rólad? Mikor van egy brand kampánynak létjogosultsága? Tanuld meg a brandek fajtáit és használd saját vállalkozásod egyediségének kiemelésére és kommunikálására.

Modul tartalma

Mik a márka típusok? Milyen márka személyiségek vannak? (Brand Archetypes)

Hogyan találd meg a saját márkád hangnemét?

Milyen arculati elemekkel kell kalkulálj egy weboldal tervezésekor és milyenekkel a kommunikációs felületeiden.

Hogyan kommunikálnak cégek és milyen márkaérettség sajátosságokkal kell számolj. (Case Study)

Modul óraszáma

3 óra, amelyből

  • Elmélet: 3 óra

Tanulj gyakorlati alapokon, piaci tapasztalattal rendelkező szakértőktől

Mayer András

Online marketing szakértő és tanácsadó vagyok immár 7. éve. Előtte a Magyar Postának és a Heineken Zrt-nek segítettem az online terjeszkedésében.

toth-czere-peter_SEO

Tóth-Czere Péter | SEO

Szenvedélyes digitális és tartalommarketing stratéga vagyok, akinek a célja, hogy egyedülálló digitális élményt teremtsen ügyfelei számára.

Tóth Szabolcs Attila | BRANDING

Legnagyobb feladatomnak tekintem, hogy kompetitív online marketing tudáshoz juttassam azokat, akiknek iránytűre van szükségük modern digitális világunkban.

Időtartam

2018.11.06. – 2018.12.21. (45 óra)

Kedd, Péntek: 17:00 – 20:15

Helyszín

1036. Budapest, Bécsi út 53-55.

(Bejárat a Csemete utca 10-es számnál.)

 

A kurzus elvégzéséhez nincs szükség előképzettségre.

Bővebb információ:

hello@presentacademy.hu

+36 70 204 1757

Tandíj

164.990 Ft

 

Áraink az áfát tartalmazzák.

A jelentkezés feltétele minimum 5.000 forintos jelentkezési díj befizetése átutalással, vagy személyesen készpénzzel. A jelentkezési díj beleszámít a képzési díjba. Ha a tanfolyamon való részvétel a jelentkező hibájából hiúsul meg, a jelentkezési díj nem igényelhető vissza, kivéve, ha ezt a tanfolyam kezdési időpontja előtt legkésőbb 8 nappal írásban jelzi.