JELENTKEZZ HAMAROSAN INDULÓ KÉPZÉSÜNKRE
Online Marketing Tanfolyam
Következő induló tanfolyamunk: 2020. március 2.
Vendégelőadóink a Google, Erste Bank és a BioTechUSA vezető szakemberei akik 1-1 case studyval tamásztják alá az online marketing hatékonyságát.
Early Bird ár: 199.990 Ft helyett 149.990 Ft / fő
Online marketing tanfolyam, de hogyan?
Nem az a kérdés, hogy van-e weboldalad, hanem hogy megfelelően tudod a fogyasztóidat oda csalogatni és Őket ott is tartani. Az online világ nem ördögtől való csupán szükséged van 46 órára, hogy elvégezhesd az online marketing képzésünket és megtanulhatod, hogyan kommunikálj modern korunk fogyasztóival. Tanfolyamunk alatt megismerheted a Google Ads (korábban Adwords) felületét és lehetőségeit legyen szó keresőmarketingről vagy YouTube hirdetésekről: Megmutatjuk, hogyan tudsz marketing kampányokat tervezni és építeni rögtön a tanfolyam elvégzését követően. Nem elég kampányokat gyártani, mérni is kell, hogy hatékonyan manageld azokat, erre használjuk a Google Analytics-et. Megtudod, hogy milyen egy jól SEO-zott weboldal és mitől lehet akár a tied is az. Építünk közösséget és belemegyünk a Facebook és Instagram hirdetések világába.
Következő online marketing tanfolyamunk:
2020. március 2.
Kurzusunk 10-15 fős csoportokban zajlik, hétfőn, kedden és csütörtökön, 17:00 – 20:00-ig.
Kérdésed lenne?
Mit tanulhatsz meg a képzés végére?
Képzésünk elvégzésével megtanulod, hogyan szerezz új látogatókat weboldaladra és hogyan érj el minél több konverziót. Legyen szó értékesítésről vagy lead gyűjtésről(email cím gyűjtés) mindkettőt meg fogod tanulni a tanfolyam végére. Olyan szakemberektől tanulhatsz, akik gyakorlati tudással rendelkeznek, hiszen napi szinten dolgoznak ezeken a felületeken. Ők mutatják be neked, hogyan legyél sikeresebb vállalkozó vagy akár kezdhess új karriert az online marketing szakmában.
Végzett tanulóink lehetőséget kapnak a Present Academy partnereinél való elhelyezkedésre is!Miről szól az online marketing tanfolyamunk?
Képzésünk elvégzésével megtanulod, hogy milyen online marketing eszközöket vannak és azokat hogyan használd, hogy az ekereskedelemben illetve az online marketing stratégia tervezésben sikeres lehess.
Képzés tartalma
A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátíthatod el:
- Online marketing eszközök erősségek- gyengeségek
- Célcsoportok szerepe a tervezésben
Valamint az alábbi kompetenciákat:
- Online marketing stratégiai tervezés alapjai
Modul óraszáma
6 óra, amelyből
- Elmélet: 3 óra
- Gyakorlat: 3 óra
Modul célja:
A modul sikeres elvégzésével megtanulod a webergonómiai alapokat, ellenőrzési – és mérési eszközöket, valamint azt, hogyan építs fel egy weboldalt
Képzés tartalma
A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátíthatod el:
- Weboldalak típusai, applikációk, elterjedt nyílt forráskódú rendszerek
- Webergónómiai alapok, szabályok (usability)
- Mérőeszközök (Hotjar, stb.) megismerése és használata
Valamint az alábbi kompetenciákat:
- Keresőmarketing szempontok alapján hatékony weboldal és a hirdetési csatorna kiépítése
Modul óraszáma
3 óra, amelyből
- Elmélet: 3 óra
Modul célja:
A modul sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri a keresőmarketing működését, eszközeit beleértve a honlap optimalizálás, a kereső reklámok és a link marketing alapjait.
Képzés tartalma
A modul során belemegyunk a SEO marketing világába, de pontosan mibe is?
- Weboldalak tartalmi és a keresőoptimalizálása
- Versenytárs oldalak elemzése
- Fizetett keresőmarketing eszközök (Google Ads,) használata, marketing kampányok létrehozása
- Linképítés
- Remarketing alapok
Valamint az alábbi kompetenciákat:
- Keresőmarketing szempontok alapján hatékony weboldal és a hirdetési csatorna kiépítése
Modul óraszáma
12 óra, amelyből
- Elmélet: 6 óra
- Gyakorlat: 6 óra
Modul célja:
A modul sikeres elvégzésével betekintést nyerhetsz az online világ analitikai és mérési eszközeinek használatába. Megtanulod mérni és optimalizálni kampányaid és weboldalaid.
Képzés tartalma
A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátíthatod el:
- A Google Analytics eszközrendszerének megismerése
- Search Console használata
Valamint az alábbi kompetenciákat:
- A weboldalak és applikációk teljesítményének folyamatos értékelése, javaslattétel a teljesítmény fokozására
Modul óraszáma
6 óra, amelyből
- Elmélet: 3 óra
- Gyakorlat: 3 óra
Modul célja:
Megmutatjuk, hogyan kommunikálj a közösségi média csatornákon(Facebook, YouTube és Instagram) és miként tudsz sikeres hirdetési kampányokat futtatni azokon.
Képzés tartalma
A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátíthatod el:
- A Facebook használatának és hirdetési rendszere, kampányok készítése
- A YouTube használatának és hirdetési rendszere, kampányok készítése
- LinkedIN, Tumblr, Instagram, Twitter használatának alapjai
- Képek, filmek készítésének eszközei, alapok.
Valamint az alábbi kompetenciákat:
- A közösségi média használatával márkaépítés és eladások ösztönzése
Modul óraszáma
12 óra, amelyből
- Elmélet: 6 óra
- Gyakorlat: 6 óra
Modul célja:
Az email marketing lehetőségeket biztosan használtad már, mi azonban megmutatjuk, hogy képes legyél hatékonyan használni azokat. Mi az automatizáció és milyen eszközöket vezess be vállalkozásodban?
Képzés tartalma
A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátíthatod el:
- Marketing levelező rendszerek megismerése, egy rendszer részlete bemutatása
- A email marketing legutolsó trendjei
- Online kérdőívek helyes használata
Valamint az alábbi kompetenciákat:
- Hírlevelek létrehozása
- Automatizált kampányok létrehozása
Modul óraszáma
3 óra, amelyből
- Elmélet: 2 óra
Gyakorlat: 1 óra
Modul célja:
Milyen a logód? Mit mond rólad? Mikor van egy brand kampánynak létjogosultsága? Tanuld meg a brandek fajtáit és használd saját vállalkozásod egyediségének kiemelésére és kommunikálására.
Képzés tartalma
Mik a márka típusok? Milyen márka személyiségek vannak? (Brand Archetypes)
Hogyan találd meg a saját márkád hangnemét?
Milyen arculati elemekkel kell kalkulálj egy weboldal tervezésekor és milyenekkel a kommunikációs felületeiden.
Hogyan kommunikálnak cégek és milyen márkaérettség sajátosságokkal kell számolj. (Case Study)
Modul óraszáma
3 óra, amelyből
- Elmélet: 3 óra
Teaching the present to the future.
Tanulj gyakorlati alapokon, piaci tapasztalattal rendelkező szakértőktől

Portik Cseres Zalán
PERFORMANCE
KKV-től egészen az enterprise szintű ügyfelekig dolgoztam digitális marketing, PPC és analitikai projektekben. Igyekszem mindig aktuálisnak maradni magyar és nemzetközi piacokon, ügyfeleim révén rengeteg dolgot tudtam megtanulni, amit most szívesen megosztok veletek.

Tóth-Czere Péter
SEO (kereső- és tartalom marketing)
Szenvedélyes digitális és tartalommarketing stratéga vagyok, akinek a célja, hogy egyedülálló digitális élményt teremtsen ügyfelei számára. Tőlem a tanfolyam során a SEO alapjait tanulhatod majd meg.

Tóth Szabolcs Attila
MÁRKAÉPÍTÉS ÉS STRATÉGIA
Legnagyobb feladatomnak tekintem, hogy kompetitív online marketing tudáshoz juttassam azokat, akiknek iránytűre van szükségük modern digitális világunkban. Kommunikációs és branding kampányokat fogok veletek megismertetni a tanfolyam során.
KÖVETKEZŐ KÉPZÉSÜNK(Budapesten):
2020. március 2. (hétfő).
Hétfő, kedd és péntek: 17:00 – 20:00
Debreceni képzésünket és workshopunkat ide kattintva éred el.
HELYSZÍN:
1036. Budapest, Bécsi út 53-55.
(Bejárat a Csemete utca 10-es számnál.)
A kurzus elvégzéséhez nincs szükség előképzettségre!
Bővebb információ:
Early bird kedvezményes tandíj*
149.990 Ft
*Minden diákunk Early bird kedvezménnyel veheti igénybe képzésünket, aki Jelentkezését 2020. február 5-ig leadja.
Tandíj
199.990 Ft
Áraink az áfát tartalmazzák.
A jelentkezés feltétele minimum 15.000 forintos jelentkezési díj befizetése átutalással, vagy személyesen készpénzzel. A jelentkezési díj beleszámít a képzési díjba. Ha a tanfolyamon való részvétel a jelentkező hibájából hiúsul meg, a jelentkezési díj nem igényelhető vissza, kivéve, ha ezt a tanfolyam kezdési időpontja előtt legkésőbb 8 nappal írásban jelzi.