JELENTKEZZ INDULÓ KÉPZÉSÜNKRE

Haladó online marketing tanfolyam

Következő induló csoportunk: 2019. február 14.

Amennyiben sikeresen elvégezted az online marketing tanfolyamunkat akkor 10% kedvezményt adunk ennek a tanfolyamnak az árából.

A képzés végére komplett digitális marketing stratégiát fogsz tudni alkotni, érteni fogod a csatornák közötti különbségeket. Meg tudod majd határozni egyes csatornák feladatát és el tudod azokat helyezni a marketing mixben. Természetesen rengeteg technikai tudással is gazdagodni fogsz, így a stratégiában szereplő elemeket akár egyedül is megalkodhatod és visszamérheted. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy gyakorlati és aktuális online marketing tudást szerezz így képzésünk inkább egy proaktív workshop, mintsem oktatás.

Külön szekciókban, különböző előadóktól tanulhatsz a teljesítmény alapú (Performance) és a márka fókuszú (Branding) online marketinget. Nem csak beszélni fogunk róla, hanem valós piaci példákon keresztül meg is mutatjuk és közösen meg is alkotjuk a kampányokat.

Következő haladó online marketing képzésünk:
2019. február 14.
Kurzusunk 10-15 fős csoportokban zajlik, hétfőn és csütörtökön, 17:00 – 20:00-ig.
Kérdésed van?

Hívj minket és segítünk!

Tanfolyamunk végére megtanulod az online marketing azon eszközeinek a használatát, amelyekkel optimalizálhatod weboldalad, növelheted konverzióid számát és összegét, valamint hatékonyan szerezhetsz új és visszatérő látogatókat. Megszerzett tudásoddal akár el is helyezkedhetsz digitális marketing területén, vagy saját magad ura ként akár vállalkozóként bele is vághatsz az online marketing szakmába.

Végzett tanulóink lehetőséget kapnak a Present Academy partnereinél való elhelyezkedésre is!

Mit fogsz tanulni?

Modul célja:

A modul sikeres elvégzésével megismered a megtérülő fizetett hirdetések (többnyire Facebook Ads, Instagram Ads és Google Ads) kidolgozáshoz szükséges gondolkodást és technológiai hátteret. Kampányokat fogunk építeni fiktív vállalatoknak és megnézzük, hogy milyen kis trükkökkel tudod optimálisan elkölteni a saját vagy megbízóid büdzséjét.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátíthatod el:

  • Kampány célok meghatározása és felállítása
  • Kampányok fajtái, kampányok tervezése
  • Célcsoportok definiálása (perszóna alkotás)
  • Multichannel gondolkodás
  • Budget megtervezése
  • Kampány optimlizálása

Óraszám

13 óra, amelyből
Elmélet: 7 óra
Gyakorlat: 6 óra

A modul sikeres elvégzésével a megismered a PPC (pay per click) és egyéb kampányok mérési lehetőségeit. Mit jelentenek az attribuciós modellek, attributuion window, hogyan értékeld egy kampány sikerességét. Számítunk majd megtérülést és tervezünk konverzió valamint branding fókusszal is.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátítja el a hallgató:

  • Digitális marketing mutatók
  • Facebook követőkódok, Facebook pixelek és azok beállítása
  • Google Ads követőkódok és remarketing kódok
  • Google Analytics használata. Eventek beállítása
  • KPI-ok kitűzése és azok mérése
  • Post-buy analízis
  • YouTube analitika

Óraszám

7 óra

A modul elvégzésével a megismered, az email marketing és a marketing automatizálás fontosabb részeit. Milyen piaci szereplők vannak? Mit jelent az automatizmus fogalma? Hogyan gondolkodj funnel -ekben ha direkt marketing eszközöket használsz? Ezekre a kérdések mind választ kapsz és bemutatjuk neked, milyen eszközöket használj a céljaidnak megfelelően.

Modul tartalma

  • Email marketing alapjok és email marketing kliensek
  • Címlisták gyűjtése és kezelése
  • GDPR tudnivalók
  • Lead formok szerepe (Facebook és WP)
  • Marketing automatizálás alapjai és gyakorlatban

Óraszám

4 óra

A modul sikeres elvégzésével megismered a digitális tartalmi stratégiák mögötti gondolkodást. Mit jelent csatornákban gondolkodni? Hogyan kell perszónákat alkotni és rájuk szabni a kampányokat? Hogyan hozz létre tartalomnaptárat és tervezd meg a publikációkat.

Modul tartalma

  • Tartalommarketing alapok (content types, plans)
  • Szegmens marketing és perszóna marketing
  • Tartalomnaptár készítése és tervezése
  • Content mapping
  • Üzleti stratégi vs. tartalomstratégia

Mindig is érdekelt, hogy a Google mi alapján rangsorolja az oldalakat? Kíváncsi vagy, hogy a jól felépített blogpost milyen? Érdekel, hogy a tartalmadban szerplő kulcsszavakon túl milyen egyéb tényezők befolyásolják a Google helyezésed? Modulunk egy átfogó SEO és SEM rálátást ad neked, hogy kampányaid tervezni tudd a későbbiekben.

Modul tartalma

  • Tartalmi és technikai SEO audit
  • Versenytárs kutatás és elemzés(piackutatás)
  • Tartalmi elemzés
  • Konkurencia backlink kutatás

Óraszám

3 óra

“Írjál bele sok kulcsszót a postjaidba és akkor a Google majd felrangsorolja az oldalad… ” Hát ha ezt csinálod, akkor biztos nem leszel sikeres blogger se szövegíró, de content marketinges sem. Fontos kulcsszavakat a megfelelő helyen, mennyiségben és gyakorisággal kell elhelyezned. Modulunk megmutatja, hogyan kutasd, alkalmazd és mérd tarmaid annak értelmében, hogy javuljon az SERP. (Google találati listában elfoglalt helyed)

Modul tartalma

  • Kulcsszótervezés
  • On-site kulcsszó elemzás
  • Tartalom stratégia (típusok és szerepük)
  • Backlink audit
  • Belső link tervezés
  • SEO wireframe kialakítása
  • Mérési stratégia

Óraszám

3 óra

Korábbi modulunkban megtanultad az alapokat, most megmutatjuk, hogy a gyakorlatban, hogyan végezd el a munkát. Tippek és trükkök, hogy hatékony lehess, tudd mérni és fejleszteni a tartalmaid.

Modul tartalma

  • On-site tartalmi SEO
  • On-site linképítési hálózat
  • Off-Site SEO
  • Linképítés és analitika
  • Google Analytics és a SEO
  • Search Console

Óraszám

3 óra

A modul sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri a közösségi média alapjait a kommunikáció célját és azt, hogy a brandet és a közösséget miként tudja a céljai érdekében használni.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátítja el a hallgató:

  • Közösségi média csatornák
  • Média átalakulása
  • Közösségek szerepe
  • Mikro és makroközösségek
  • CRM

Óraszám

3 óra

A modul sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri, hogy hogyan kell az ügyfélszolgálatát és a közösségét használni annak érdekében, hogy közösségileg advanced szintre lépjen.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátítja el a hallgató:

  • Kik a super userek? Brand ambassodorok?
  • Case Study
  • Hogyan azonositjuk őket?
  • Userek szerepe

Óraszám

3 óra

A modul sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri az ügyfelek azonosításának lehetőségeit és a csatornák közötti méréseket.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátítja el a hallgató:

  • Xplatform marketing
  • Egyesített CRM rendszer
  • Pixelek és cookiek

Óraszám

1,5 óra

A modul sikeres elvégzésével a résztvevő megismeri a kapcsolatot az offline és az online közötti átjárhatóságról és annak a mérési lehetőségeiről.

Modul tartalma

A modul során a következő ismereteket, készségeket, képességeket sajátítja el a hallgató:

  • GA és egyéb megoldások
  • QR és hőtérképezés
  • Unified ügyfélprofil
  • Offline adatok integrálása, Loyalty

Óraszám

1,5 óra

Teaching the present to the future.

Tanulj piaci tapasztalattal rendelkező szakértőktől

Portik Zalán

Portik Cseres Zalán

PERFORMANCE

KKV-től egészen az enterprise szintű ügyfelekig dolgoztam digitális marketing, PPC és analitikai projektekben. Igyekszem mindig aktuálisnak maradni magyar és nemzetközi piacokon, ügyfeleim révén rengeteg dolgot tudtam megtanulni, amit most szívesen megosztok veletek.

Tóth Szabolcs online marketing oktató

Tóth Szabolcs Attila

BRANDING

2015 óta vezeti a BioTechUSA ekereskedelmi és digitális transzformációs osztályát, ahol öt márkát népszerűsít 77 országban számtalan kereskedelmi és kommunikációs csatornán Európától-Ausztráliáig keresztül.

2017-ben tagja volt annak a magyar különítménynek (Papp Gábor The Pitch, Kádas Péter, Farkas Zsolt), akik a Growth Hacking nagyjaitól tanulhattak az Egyesült Államokban.

toth-czere-peter_SEO

Tóth-Czere Péter

SEO és Content

Eleinte szabadúszókent nagyvállalatoknál, majd a kkv szektorban, később a Telenor SEO és tartalommarketing szakértőjeként. Jelenleg pedig saját full-service ügynökségemmel segítjük a jó tartalomra, minőségi SEO-ra és átfogó online marketingre szomjúhozó partnereinket.

A mindennapokban a fent említett területek folyamát igyekszem egy közös mederbe terelni, a minél nagyobb hatékonyság elérése jegyében.

KÉPZÉS IDŐTARTAMA:

2019. február 14. (csütörtök) – 2019. március 1. (hétfő)

Hétfő, Csütörtök: 17:00 – 20:00

 

HELYSZÍN:

1036 Budapest, Bécsi út 53-55.

(Bejárat a Csemete utca 10-es számnál.)

 

A kurzus elvégzéséhez szükségesek az online marketing alapismeretek. Ha teljesen a nulláról kezded, semmi gond, de akkor javasoljuk, hogy előbb végezd el az online marketing képzésünket, mert alaptudásra itt már szükséged lesz.

 

Bővebb információ:

hello@presentacademy.hu
+36 70 204 1757

Early bird kedvezményes tandíj*

159.990 Ft

*Minden diákunk Early bird kedvezménnyel veheti igénybe képzésünket, aki Jelentkezését 2019. február 8-ig leadja.

Tandíj

189.990 Ft

 

Áraink az áfát tartalmazzák.

A jelentkezés feltétele minimum 15.000 forintos jelentkezési díj befizetése átutalással, vagy személyesen készpénzzel. A jelentkezési díj beleszámít a képzési díjba. Ha a tanfolyamon való részvétel a jelentkező hibájából hiúsul meg, a jelentkezési díj nem igényelhető vissza, kivéve, ha ezt a tanfolyam kezdési időpontja előtt legkésőbb 8 nappal írásban jelzi.